Whereabouts - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Ria Broekhuis - WaarBenJij.nu Whereabouts - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Ria Broekhuis - WaarBenJij.nu

Whereabouts

Door: riabroekhuis

Blijf op de hoogte en volg Ria

20 April 2011 | Nederland, Vaassen

Op zich realiseer ik mij dat dit nogal een aanmatigende titel voor mijn eerste stukkie van deze zomer is. Immers, whereabouts, worden normaal gesproken ingevuld door topsporters om zo te volgen te zijn voor dopingcontroles.

Maar, omdat er al een aantal mensen in onze omgeving was, die ons heen en weer gereis van en naar onze camping in Frankrijk niet meer helemaal kon volgen, doe ik toch maar een poging om hieronder onze plannen voor de zomer toe te lichten (voor zover jullie dat willen weten trouwens, zo niet dan volstaat het X-je in de taakbalk).

Leo is op dit moment nog op camping Le Val de Bonnal (www.valdebonnal.fr) in de Jura in Frankrijk bezig om de boel voor te bereiden voor opening van het seizoen. Hij is al ruim twee weken druk bezig, vooral met renovatie van stacaravans daar.
Hij rijdt morgen, 21 april weer terug naar Vaassen. En gaat dan Goede Vrijdag –traditioneel met zijn vriendenclub vieren - Jawel, het busje komt weer voorrijden.
Zaterdag de 23e april vertrekken wij met zijn tweeën richting Frankrijk om de laatste hand te leggen aan de voorbereidingen voor opening van de camping. Die gaat nl. op 30 april open.

Ik (Ria) vlieg dan op 4 mei weer naar Vaassen. ‘k Heb nog (te) veel onderhanden werk om nog langer daar te blijven. Bovendien, de hele zomer zonder jullie allemaal, dat trek ik niet.

Op 21 juni komt Leo dan nog weer voor een weekje naar Vaassen.
IJs en weder dienende vertrekken we dan op 28 juni samen naar Le Val de Bonnal voor het hoogseizoen, dat daar duurt tot 4 september. Naar verwachting zijn we 8/10 september weer terug.

Wij zijn bereikbaar via ons mailadres (rialeo@chello.nl). Verder via mijn mobiele nummer;: 06-42166580 of ons Franse mobiel : 0033-638710203.

Dus, mochten jullie in de buurt zijn of zoiets, bel gerust en kom langs/aan. Tot nog toe zijn onze accommodaties (op een paar kleine periodes na) nog niet helemaal volgeboekt.
Koffie en/of wijn staat altijd klaar.

De volgende keer zal ik mijn best doen een ietsje ‘onderhoudender’ stukje te schrijven over het leven in La Douce France, maar dit moest even.

Groeten,

Ria en Leo